COM TREBALLEM
Espais d’aprenentatge enriquits per la tecnologia.
A l’escola entenem l’aprenentatge com a un procés que innevitablement ha d’estar lligat a la societat actual. És per això que fa 4 anys vam decidir introduir l’iPad com a eina d’aprenentatge. El potencial d’aquests dispositius és enorme: per a crear continguts, com a mitjà de comunicació, per documentar i mesurar variables en activitats experimentals, per conèixer i saber-se desenvolupar en entorns digitals d’aprenentatge… L’evolució tecnològica i la ràpida integració dels dispositius mòbils i tauletes al dia a dia de les persones és un model que interpela directament als aldolescents. Per això creiem que és necessari un acompanyament per tal de descobrir-los tot el seu potencial, així com saber-ne fer un bon ús.

La cooperació com a clau de l’èxit.
Sol arribaràs més ràpid, junts arribarem més lluny. En un món interconnectat, saber treballar en equip és clau. Quan arriben a secundària els alumnes ja porten anys aprenent de forma cooperativa i en aquesta etapa ho consoliden. Creiem que és important que se sàpiguen desenvolupar en diversos rols durant la realització d’un projecte, d’un producte o d’una presentació.
L’error, un aliat del procés d’aprenentatge.
Les persones cometem errades i a la nostra escola ho tenim molt clar. Cada vegada que fallem és una fantàstica oportunitat per aprendre: analitzar què ha passat, quins han estat els motius i què podem fer per evitar que es torni a repetir. Per poder fer tot això és necessari disposar d’uns espais de confiança que permetin a l’alumnat sentir-se còmode i perdre la por a pronunciar-se, a arriscar-se, a fallar per tal de millorar.
