EN EL NOSTRE BATXILLERAT les portes de l’aprenentatge són l’emoció i la motivació.
Les emocions són la porta d’entrada principal de l’aprenentatge.
El nostre alumnat i el nostre centre és acollidor. Volem que tothom senti que és a casa seva, que pot mostrar-se tal i com és, que té ganes de venir cada matí a l’escola, que el clima de classe promou les ganes de saber més, que tothom pot millorar i arribar al màxim exponent de la seva persona, la millor versió de si mateix. La nostra principal preocupació és fer camí amb el nostre alumnat per assolir els seus objectius i així poder créixer junts.

La motivació garanteix adquirir coneixements i competències de forma eficient. Estar motivat és tenir motiu, fer amb sentit. Ens agrada pensar que el nostre alumnat fa batxillerat per voluntat pròpia, perquè pensa que són uns estudis necessaris per créixer de forma personal i intel·lectual. Les expectatives del professorat incideixen molt en l’èxit de l´alumnat. Aquestes expectatives han de ser positives però també realistes. Intentem que tothom sigui conscient de les seves fortaleses i de les seves febleses, de forma que pugui saber què ha de fer per millorar per tal d’assolir els seus somnis.
Volem que el nostre alumnat pugui arribar a l’autoregulació: que gestioni bé el temps d’estudi, que conegui i valori les seves emocions i motivacions, que pugui fixar-se objectius específics i personals elevats.
Volem estimular a l´alumnat perquè superi el seu nivell i capacitat. Intentem que al nostre centre s’aprengui contínuament, que la necessitat d’un aprenentatge continu on s’integrin/apliquin nous coneixements i noves competències sigui el motor del dia a dia.
Volem que el nostre alumnat estigui preparat pel futur, un futur canviant on és cada vegada més important generar, processar i destriar informació complexa; tenir pensament sistemàtic i crític; ser adaptable i flexible; tenir competències socials; ser creatiu …

En definitiva, que siguin persones competents, no competitives. Que es preocupin pels seus companys i pel seu entorn. Que es cuidin, per poder cuidar. Que tinguin valors per poder valorar. Que siguin uns ciutadans compromesos i que siguin bones persones. I podem dir que tenim la gran sort de poder acomplir tots aquests objectius.
Així doncs, moltes gràcies a tots els qui heu passat per la nostra escola en aquesta etapa perquè, si bé esperem haver-vos motivat, guiat, acompanyat,… per a nosaltres ha estat un enriquiment immens!
100% D’APROVATS A LA SELECTIVITAT … ÈXIT? Alguns centres pensen que tenir un “bon batxillerat” significa que el 100% dels alumnes presentats superen les proves d’accés a la universitat. Per nosaltres això no és un signe de qualitat i no és el motiu ni la finalitat del nostre batxillerat.
Nosaltres valorem que tot el nostre alumnat pugui superar aquesta etapa, cadascú amb les seves característiques i arribant al seu màxim desenvolupament personal.
Ens omple d’orgull veure com malgrat les dificultats els nostres alumnes superen el batxillerat i arriben a la universitat. També ens sentim molt orgullosos quan els nostres alumnes treuen unes notes fantàstiques a les PAU i poden entrar al grau desitjat. En els dos casos s’ha assolit l’objectiu.
