.
.
.
.
.
.
.
.
.
APRENENTATGE PERSONALITZAT I ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
Donem veu i empoderem l’alumnat perquè sàpiga escollir, proposar i actuar sobre el seu propi procés d’ensenyament-aprenentatge
APRENENTATGE COOPERATIU
Creem contextos on la responsabilitat individual i la interdependència positiva permetin aconseguir els objectius comuns de l’equip de treball.
VALORS
Aprendre a ser, a pensar i a actuar de forma autònoma dins d’un món complex requereix treballar valors que contribueixin al respecte. Dotem dels alumnes d’un sistema de principis i creences perquè siguin capaços de desenvolupar-se i adaptar-se en un món canviant.
AVALUACIÓ
Aprendre a avaluar-se és una de les condicions bàsiques per aprendre a aprendre i per ser més autònoms. Aquesta autoregulació utilitza el feedback constant (entre l’alumnat i el professorat) i l’anàlisi de l’error com a oportunitat de millora contínua.
TREBALL GLOBALITZAT
Donem resposta als problemes de la vida quotidiana mitjançant la integració i connexió de coneixements.
PENSAMENT CRÍTIC, APRENDRE A PENSAR
Fomentem que l’alumnat esdevingui motor de transformació social formulant preguntes per aprendre a discernir amb reflexió i flexibilitat.
TECNOLOGIA
Construïm entorns d’aprenentatge enriquits per la tecnologia per afavorir la transformació educativa.
L’equip docent treballa en tots els nivells educatius amb l’objectiu de prevenir dificultats d’aprenentatge i garanteix que les necessitats individuals de cada alumne siguin assolides.
Portem més de 125 anys participant en l’ensenyament i educació de milers d’alumnes en tots els nivells acadèmics. Amb centres Concepcionistes arreu del món.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.