Reunions de famílies inici de curs: 

Dilluns 4 de setembre a les 17.00 h. al saló d’actes (entrada per Mitre).

Primer dia 9 de setembre :

Totes les entrades i sortides seran sempre per Plaça De la Torre.

Les famílies podreu acompanyar als vostres fills i filles a les aules.

Per la resta del curs:  

Entrada per la Plaça de la Torre a les 9h. Les famílies podran acompanyar els seus fills a l’aula. Allà els acolliran  tutores i especialistes per començar la jornada escolar.

A les 12.50 h. s’obrirà el micro-megafonia de Plaça de la Torre per aquells qui vagin a dinar a casa. Tornarem  a obrir a les 14.50 h. per reprendre l’activitat a la tarda fins a les 16.45 h. que finalitzarà la jornada escolar.  Recollint als vostres fills/es a l’aula.

INFORMACIÓ  D’INFANTIL  3 ANYS

FUNCIONAMENT GENERAL

– L’equipament de l’escola complet és el següent i s’adquireix a la mateixa escola:

  • xandall

  • motxilla pròpia de l’escola

  • bata

  • llençolet de sota pel llitet (si es queda a dinar a l’escola) 

A més a més han de dur:

  • ampolleta d’aigua (no vidre)

  • tovalló pel menjador amb una veta elàstica

  • manteta per  l’hivern (si es queda a dinar a l’escola)

  • Cada nen/a ha de portar una caixa de mocadors de paper de 100 unitats i un paquet de tovalloletes humides gran.

  • 6 fotos mida carnet

  • Una bossa de roba amb un recanvi complet que es quedarà a l’escola per si hi hagués una emergència . Aquest recanvi s’anirà adequant a l’estació que estiguem.

TOT HA D’ANAR MARCAT AMB EL NOM I COGNOM DEL NEN/A

  • Des del primer dia de curs portarà el xandall de l’escola.

  • La bata de l’uniforme ha de tenir una veta elàstica per poder penjar-la i ha d’estar marcada amb el nom del nen/a. La bata, el got i el llençol se l’enduran cada divendres per rentar-los a casa.

  • En totes les sortides/excursions també ha de portar  el xandall de l’escola

  • Totes les peces d’abric de l’escola han de ser de color blau marí i els complements (mitjons, buffs, bufandes, guants,…) poden ser de color  blau o blanc.

  • Les vambes han de ser blanques i amb velcro.

  • L’esmorzar l’ha de dur a la motxilla dins d’una carmanyola (“tupper”) marcada amb el seu nom. 

CLASSES DE NATACIÓ

– Considerem que la classe de natació és una activitat important per l’educació del vostre fill/a. És per això que demanem la vostra col·laboració per facilitar la integració en aquesta activitat.

– Els dies de natació ha de dur el banyador posat a sota del xandall i dins d’una bossa diferent de la motxilla escolar: tovallola, casquet de bany, xancletes i una muda de roba interior.

– El primer dia de classe us informarem del dia i l’horari d’aquesta activitat complementària que començarà al mes d’octubre.

ELS LLIBRES I EL MATERIAL ESCOLAR

Tant els llibres com el material escolar que faran servir els vostres fills/es al llarg del curs se’ls proporcionarà des de l’escola. A principis de juliol heu de fer transferència, indicant el nom del nen/a i el curs, a la compte ES71-0049-5715-5125-1614-5961.

INFORMACIÓN DE INFANTIL  3 AÑOS

NORMAS  GENERALES

– El uniforme de la escuela es el siguiente y se adquiere en el colegio:

  • chándal

  • mochila propia del colegio

  • bata

  • Bajera para cama

También tienen que traer:

  • botella de agua (no cristal)

  • servilleta para el comedor con una cinta de goma elástica

  • mantita para el invierno ( si se queda a comer en el centro)

  • Cada niño/a  tiene que traer una caja de pañuelos de papel de 100 unidades y un paquete de toallitas húmedas grande.                                                

  • 6 fotos tamaño carné.

  • Una bolsa de ropa con un recambio completo que se quedará en el colegio por si fuera necesario. Este  recambio se irá cambiando según la estación del año. 

Todas las piezas han de estar debidamente marcadas con el nombre y apellido del alumno.

  • Desde el primer día de curso vendrá con el chándal del colegio.

  • La bata del uniforme tiene que tener una cinta elástica para poder colgarla y tiene que estar marcada con el nombre del alumno. La bata, el vaso y la sábana se la llevarán cada viernes para poder limpiarlos en casa.

  • En todas las salidas/excursiones tiene que llevar el chándal del colegio. 

  • Todas las piezas de abrigo del colegio tienen que ser de color azul marino y los complementos (calcetines, buffs, bufandas, guantes,…)  pueden ser de color azul marino o blanco.

  • Las bambas tienen que ser blancas y con velcro.

  • El desayuno irá en la mochila dentro de un “tupper” marcado con el nombre. 

CLASES  DE  NATACIÓN

-Consideramos que la clase de natación es una actividad importante para la educación de vuestro hijo/a. Es por eso que pedimos vuestra colaboración para facilitar la integración en esta actividad.

-Los días de natación tiene que llevar el bañador puesto y dentro de una bolsa diferente  de la mochila escolar: toalla, gorro de piscina, chanclas y un recambio de ropa interior.

-El primer día de clase os informaremos del día y el horario de esta actividad complementaria que empezará en el mes de Octubre.

LOS  LIBROS  Y  EL MATERIAL  ESCOLAR

Los libros y el material escolar que utilizaran vuestros hijos/as a lo largo del curso se los proporcionaremos desde el colegio. A principios de julio deberán hacer una transferencia indicando el nombre del niño/a y el curso a la cuenta ES71-0049-5715-5125-1614-5961.